donderdag 16 december 2010

What's next?!




16 december

Ook regen blijkt Secret Santa niet tegen te houden: vanochtend ontdekte ik bij het openen van mijn gordijnen opnieuw drie nieuwe kerstballen!

Een zilveren in mijn (verregende) herfstaster, een paarse als piek in mijn kerstboom (die vanavond toch écht eens naar binnen moet) en een groene kerstbal in mijn rozemarijnstruik. Het totaal aantal ballen komt hiermee op een duizelingwekkende 16!

Samen met vrienden wordt er vol enthousiasme gespeculeerd over een mogelijk profiel van deze geheime Kerstman. Zo concludeerden we dat Secret Santa thuis een bol groene wol moet hebben (daar worden de meeste ballen mee opgehangen), een voorliefde voor Italië heeft (of voor Ierland, maar kon geen oranje kerstbal vinden), houdt van evenwichtige composities (zowel in kleur als ophangmethode) en tankt bij BP.

Het blijft gissen, maar over één ding zijn we het in elk geval allemaal eens: Secret Santa moet een ontzettende lieverd zijn om iemand elke keer opnieuw weer zo te verrassen!

En ik heb Secret Santa nog steeds niet kunnen betrappen…. Maar eigenlijk wil ik dat ook helemaal niet, want eerlijk gezegd hoop ik nog héél lang verrassinkjes aan te kunnen treffen in mijn tuin bij het openen van mijn gordijnen!

1 opmerking: